Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

2023/2024 - II półrocze

Klasy I - III

W drugim semestrze 2023/2024 roku uczniowie z wielkim zaangażowaniem uczestniczyli w zajęciach, podczas których wykorzystywany był sprzęt z Laboratoriów Przyszłości. Sprzęt wykorzystywany był zarówno podczas codziennych zajęć dydaktycznych, kół zainteresowań, a także podczas zajęć rewalidacyjnych i wyrównawczych.

W czasie zajęć rewalidacyjnych uczniowie korzystali z robotów, z których samodzielnie budowali pojazdy. Dzięki tym ćwiczeniom uczniowie trenowali swoją cierpliwość i uważność. Dodatkowo uczniowie układali tor przeszkód dla robota, a dzięki aplikacji "Apitor" mogli zdalnie sterować auto. Oprócz tego podczas zajęć rewalidacyjnych uczniowie chętnie korzystali z długopisów 3D. Poznawali sposób działania długopisów, rozwijali swoje zdolności manualne i tworzyli cudowne projekty.

Długopisy chętnie wykorzystywane były również na zajęciach w klasach 1-3. Szczególnie podczas zajęć plastycznych i technicznych. Uczniowie stworzyli piękne prace i dekoracje, podczas realizacji zajęć w języku hiszpańskim.

Podczas realizacji programu ‘W rytm muzyki „ na zajęciach z wychowania fizycznego, wykorzystywano głośniki. Dzięki doskonałemu nagłośnieniu, bardziej dynamiczne i statyczne ćwiczenia okazały się ciekawsze i lepiej słyszalne.

Na zajęciach koła czytelniczego dla klas I-III uczennice wykonywały zdjęcia aparatem fotograficznym. Na zdjęciach prezentowane były nowe, ciekawe książki, które zostały zakupione do biblioteki szkolnej w ramach projektu Ogólnopolski Program Rozwoju Czytelnictwa.

Podczas zajęć świetlicowych oraz zajęć dydaktycznych w klasie 2a, uczniowie mieli okazję zapoznać się z robotem Dash. Dzieci z chęcią brały udział w cyklu zajęć, gdzie poznawali jego funkcje, wydawali polecenia robotowi, układali przeszkody z klocków  i programowali robota, aby mógł je pokonać.

Ciekawe zajęcia odbyły się również na zajęciach z języka polskiego dla obcokrajowców. Uczniowie podczas ćwiczeń poprawności językowej, wykorzystali kamerę. Posłużyła ona do usprawniania autokorekty.

Każde z przeprowadzonych zajęć dało uczniom wiele satysfakcji i w ciekawy sposób wprowadziły w ciekawy świat wiedzy.

Klasy IV - VIII

Pierwsza wspólna wigilia klasy 4b. Nasze wspomnienia uwieczniliśmy serią zdjęć wykonanych aparatami z laboratorium przyszłości. Każdą uroczystość klasową w tym i następnych latach będziemy dokumentować  i nagrywać. W ten sposób  zaczynamy gromadzić nasze wspomnienia. 

Podczas trwania projektu  z języka angielskiego klasy siódme  przygotowały zagadki dotyczące wybranych zawodów. Uczniowie nakręcili film z zapisem tych zagadek. Będzie on wykorzystywany na lekcjach powtórzeniowych i wprowadzających tą tematykę w kolejnych klasach siódmych.  

Na lekcji biologii klasy siódme poznawały budowę oka ludzkiego, wykonując modele przy użyciu długopisów 3D.

Na zajęciach WF na stałe zagościł sprzęt nagłaśniający z Laboratoriów przyszłości. Lekcje wychowania fizycznego z muzycznym nagłośnieniem pozwalają wyrazić ekspresję ruchową, utworzyć układy ćwiczeń przy muzyce czy w grupie cieszyć się ćwiczeniami w rytm ulubionych utworów.

Podczas lekcji języka polskiego w dn. 8 i 9 maja 2024 r. uczniowie klasy 6b tworzyli w grupach edukacyjne gry planszowe na podstawie książki J.R.R. Tolkiena „Hobbit, czyli tam i z powrotem”. Plansze gier zostały wycięte i  zalaminowane, aby umożliwić korzystanie z nich przez dłuższy czas.

W czasie odbywających się regularnie zajęć rewalidacyjnych: rozwijanie umiejętności koncentracji uwagi, wytrwałości oraz radzenia sobie z porażką uczniowie wykonywali modele owadów przy pomocy długopisów 3 D.

Uczniowie klas trzecich na lekcjach języka angielskiego korzystali z długopisów 3D do nauki pisania liczebników w języku angielskim. Pisanie po śladzie takim długopisem ułatwiało uczniom zapamiętywanie pisowni liczebników i było dla nich fajną zabawą.

Pod koniec roku zakończył się zajęcia z Pedagog szkolną Monika Tkacz w których wykorzystywane były roboty i długopisy 3D.. Ostatnie zajęcia z cyklu poświęcone były oglądaniu zdjęć z procesu tworzenia prac. Uczniowie opowiadali o pokonywanych trudnościach i projektach, które podobały im się najbardziej. Uczniowie mieli również okazję dokończyć rozpoczęte projekty.

Na dzień jabłka uczniowie klasy pierwszej przygotowali musy i dżemy jabłkowe z użyciem blendera.

Klasy szóste przez cykl lekcji na technice konstruowały i programowały roboty. Uczniowie bardzo te zajęcia lubili i nadali imiona każdemu z piętnastu podopiecznych.